Kahvelianneee pasaklisinkukuli benim bebeğimde de oluyordu tükürük bezleri tam çalışmıyor ve tükürüğüyle boğulıyordu yani boğazına tükürüğü kaçırdığı için öksürüyordu🙏🏻
2E1M pasaklisinkukuli bizdede oluyor bazen. Grip olunca oyle oluyor sanirim. Bizdede o aylarda oluyordu ama simdi kac zamandir artik yok. Zaten oyle oksuruk olunca balgam burun tikanikligida oluyor ki grip oldugu anlasiliyor
2E1M pasaklisinkukuli bizdede ara sira oluyor ama cok sukur kontrollerimizde herhangi bir problemimiz yok geciyor kendiliginden.yinede siz bi doktora gorunun her oksuruk sebebi ayni sey olmayabilir