Kızlar merhaba,oğlum 27 aylık.Bu zamana kadar yemesine hep dikkat ettim.Sebze,et,tavuk hep düzenli verdim.Her yemegine ilikli kemik suyu kullandım,yoğurdunu,peynirini,yumurtasını hiç eksik etmedim ama sorun şu ki bunları hep tv karşısında yedirdim ve hep kendim yedirdim.Artık tv olmadan ve kendi yemesini istiyorum.Dünden beri tv’yi kestim.Önüne yemegini koydum.İlk önce sen yedir dedi.Kesin bir sekilde neden yedirmeyecegimi anlattım.Sonra kendi çatalını aldı bir iki tırtıkladı ve bıraktı.Her seferinde tabagındaki yemek bitmeden başka bir yemek vermeyecegimi söyledim.Dün bu yüzden sadece 2 ögün yedi.Öglene kadar kahvaltı tabağını bitirdi.Akşam da çorbasını.Bugun de sahanda yumurta ve peynir koydum tabagina.Yumurtadan 1 sefer aldı,peynirden de biraz tırtıkladı.Bu vakite kadar onunla durdu.Simdi öglen uykusuna yattı.Kalkınca aynı tabağını tekrar önüne koyacağım ama böyle yaparak öğünleri çok azaltıyoruz.Oglum vitaminsiz kalacak diye çok endiseleniyorum.Bu süreci yaşayanlar,tam olarak ne zaman eski düzene girer?Yani yine öğünlerini düzenli olarak ne zaman yer😢