Kızlar bebeğim 22 aylık, herkes diyo ki neden süt içirmiyorsun tadını alsın falan evet bu zamana kdr hiç saf süt vermedim yoğurt, ayran şeklinde verdim hep çok da sever. Bu konuyu doktorumuza da danışarak bu şekilde ilerledim ama çevre söylentisi aklımı karıştırıyor evet tadını almalı veya artık içmeli mi siz nasıl ilerlediniz vermeli miyim sizce yardımcı olursanız çok sevinicem. İlk anneliğim çok irdeliyorum herşeyi