Ebruceyda Arkadaslar kulot bez diye marketten siparis ettigim cirtli bez geldi ve ben actigimda anladm. 96 lik maalesef ve ogluma bu bedenin cirtlisi olmuyor. Tanesini 2,5 tlden satmak istiorm eger tum paketi istemezseniz. Ilgilenen varsa yazsin lutfen
Minasum Ebruceyda size önerim market fiyatı altında vermeniz. Yoksa alan için mantıklı alışveriş olmaz kargo da var. Ben dün satın aldım sleepy 4 no tane 1.75 e geldi kargo da ücretsiz.
ececimsu Minasum valla sizi alkışlıyorum ben bez almak için uygun fiyat olsun diye bi uygulama üzerinden baktım markettekğnden daha yüksek fiyatlar yazmışlar ve kargo sa var üstelik indirim istediğimizde azarlanıyoruz 😂 insanlar bir garip
Ebruceyda Minasum nasil aldiniz ben kaziklanmisim resmen fisi var elimde valla sokum suan nereden aldiniZ
Minasum ececimsu ben genelde hepsiburada ya da migros sanaldan alıyorum aşırı uyguna geliyor hele bir de kupon vs varsa harika malesef ikinci el satışlar daha pahalı ilginç şekilde
teachermom07 Geçen gün de birisi marketten aldığım fiyattan daha pahalıya bez satışı koymuştu . heryere bakıp en uygun satan yeri bulmaya çalışırken bide açılmış pakete yüksek fiyat çekmek komik
Ebruceyda Cedayday instagram hesabindan iletisime gecebilir miyiz buradan nasil atildigini bilmiyorum.
Ebruceyda !) https://imgyukle.com/i/JtPNO6 https://imgyukle.com/i/JtPLVx Urun gorselleri bunlar. Daha uyguna varsa gosterin o fiyattan vereyim.
Ebruceyda Minasum ben pahaliya satma amacli ikinci el satisi yapmiyorum yalniz. Aldigim fiyattan daha dusuk bir fiyat soyledim ve dediginiz rakamlara hic bez alamadim bu zamana kadar. Yine baktim yine yok o fiyatlara 🤷🏼♀️
Minasum Ebruceyda yok sizin için demedim daha çok uygulamalarda görüyorum bu durumu tabiki istediğiniz fiyata satabilirsiniz. Geçen gün hepsiburada güzel bir indirimdeydi sleepyler