Merhaba güzel annelerim size bir sorum olacak. 1 aylık bebeğim var ve her kaldırdığımda emzirdiğimde ya da kucağımda tuttuğumda başımı sertbir şekilde geride tutuyor başı ve poposunu geriye ittirip belini içe doğru çekiyor ve o kadar sert tutuyor ki asla düzeltemiyorum emzirirken bile başımı elimle tutuyorum geri ittirmesin diye . İlk defa böyle bir şey gördüm daha önce gören yaşayan var mı? Süzce normal mi? Doktora götürmeyi düşünüyorum. Fikirlerinizi alabilir miyim tedirgin oldum bayağı🥺