Kızlar merhaba, 13.5 aylık kızım istediği bir şey olmadığı zaman her şeye ağlıyor gibi yapıyor ama asla ağlamıyor eğer uzun süre devam ederse bu ağlıyor gibi yapma durumu zorla kendini ağlatmaya çalışıp 1-2 damla yaş geliyor fazlası yok, gerçekten çok sinirlerim bozuldu ne gece uykusu uyuyor ne bir şey sürekli bir mızmızlık durumu çok aşırı yorgun, gergin, sinirliyim nasıl düzeltebilirim ne yapmam gerekiyor? Aynı durumu yaşayan var mı ?