Hamza65 Kızlar ben Kasım’da adet oldum ve gripten hastalıktan dolayı çok ilaç kullandım 10gun erken adet oldum araliktada 10unda oldum yani şimdide adet olmadım bana biri acil fikir versin insalalh hamile değilimdir şimdi ben 20,sinimi beklicem napacam