OzlemCann Kizlar okdr kotuyumku inaninnhala nasil oldugunu.anlamadim vicdan azabi cekiyorum bebegim 6 aylik gece uyurkennemzirmeye uyandim yanimda yataginda yatiyor omzundan tuttum kendime cekerken sol kolu altta kalmis vit diye ses geldi birden aglamaya basladi anladim bisey oldugunu isigi actim sag kolunu kipirdatmiyor hemen aile kostuk gece saat 4 doktor kolu dirseginden cikmis dedi geri soktu yerine okdr kotuyumki cok korkuyorummm bitun gece cok huzursuz uyudu uyandi kizlar nolur bana moral verin bazilari bikere cikarsa hep cikar diyor aglicam geliyor hala inanamiyorum nasil yaptigima 😞😞😞
Ecenin_Annesi29 OzlemCann cok gecmis olsun canım cok üzüldüm kendi kendine dert edip uzme kendini sen üzülünce bebeginde hisseder huzursuzlanir daha cok onun suan sana ihtiyaci var destek ol sana iyi gelecekse bil bol konus bebeginle bilerek yapmadin sonuçta onlar minicik tabiki daha dikkat etmeliyiz zaten ediyorsundur ama biraz daha dikkat edersin gorulmez kaza telafi edileneyecek bisey olmamis cok şükür ki dua et kendini topla yoksa bebisin kizar bak sana 🥰🥰
huzunkovankusu OzlemCann Yaa çok geçmiş olsun ama korkmayın. Kendinizi de suçlamayın olabiliyor böyle şeyler. Ayrıca onların yapıları çok esnek çok hızlı iyileşiyor. Ve zamanla güçleniyor merak etmeyin bişey olmaz inş 🤲
okuyor OzlemCann çok geçmiş olsun. Geçenlerde uyanıkken yaşadım aynı şeyi. Çocuğu çevirirken kolunu alamamisim. Çatır çutur ses geldi. Aklım çıktı. Ben uyaniktim oyun oynuyorduk. Dikkat etsek de anlık bir şey olacağı varsa oluyor. Bizimkine bir şey olmadı.
umut2307 OzlemCann canım kendini üzme biliyorum kendini suçluyorsun ama sen saçının teline zarar gelsin istermisin istemeZsin hatayla olmus şükür kötü bişeyi yok daha dikkat edersin bidaha Kendini suçlama üzMe sütün falan kesilir daha çok üzülürsün bak bebegini emziremeyen biri olarak söylüyorum Allh şifa versin canım
OzlemCann Ecenin_Annesi29 cok sagol guzel sözlerin icin Anne yuregi iste cok uzuldum bosu bosuma bebegime aci cektirdim 😪
Sedaliz Dadı dirsegi mi dedi doktor tanıya , merak etmeyin o çok kolay oturtuluyor, küçük bebeklerde olabiliyor onların oradaki yapıları tam gelişmemiş olduğu için kendinizi de suçlamayın , sonuçta bile isteye yapmadınız Allah daha kötülerin den sakınsin🙏
OzlemCann huzunkovankusu insallah canim tekrar etmez simdide hemen birsey olacak gibi hissediyorum cok korktum gece 😪
OzlemCann okuyor iyiki bisey olmamis canim ztn doktorda sasirdi aslinda kolu sert veya hizli cekince olurmus 😓
Bircicekannesiii OzlemCann Ay canım sakin ol bir ay önce başıma geldi sabah uyandı her zamanki gibi yatağına koyarken kolu altta kaldı ağladı baktım ki kıpırdatamıyor bende anlık vicdan azabı çektim ama düşmedi etmedi bilerek yapılmış değilya sonuçta götürdük saniyede taktı işte omzundan çıkmış hala nasıl oldu anlamamıştım her zamanki koyma şeklimdi aslında ama çok hassas oldukları için aslında daha çok dikkat etmemiz gerekiyor demek ki kalıcı bir problem olmaz içini rahat tut canım 🌸
OzlemCann Bircicekannesiii ya sizede cok gecmis olsun canim doktorda cok sasirdi aslinda bu cekmeyle olur dedi ya ben tekrarlar diye cok korkuyorum bazilari bikere cikarsa daha kolay cikar diyor senin bebegin kac aylik veya kac yasinda 🥺
Burcinisp OzlemCann üzülmeyin ne olur. Annemde kardeşimin omzunu çıkarmıştı. 31 yaşında koca bir adam şimdi. Hiçbir sıkıntı yaşanmadı sonrasında
cutiebun_ OzlemCann benim arkadaşım da 2.5 yaşındaki çocuğunun yanlışlıkla çıkarmıştı. yola fırlayınca birden panikle kolunu tutup kendine çekmiş kolunu çıkarmıştı. yani bilerek olmuyor sonuçta. geçmiş olsun 🤎
Elaogemnes OzlemCann geçmiş olsun öncelikle Bizdede dadı dirseği dedi doktor düşerken tuttum diye çıktı kolu Sonra ufak bir çekmede çıktı Giydirirken çıkarırken dikkat edin çekmeyin 3-4 yaşından sonda güçlenince çıkmaz dedi
OzlemCann Elaogemnes ya canim ya daha cok kucuk ya 6 aylik daha emeklicek karnin uzerine dirseklerine donuyor cikar kendiliginden diye cok korkuyorum