mekikkk hiçbir makina tam olarak boşaltmıyor bunu bana 3 kez mastit olunca doktorum söyledi bende de mamajo nun var çünkü . Hangi markayı alırsan al onlar süt sağmak için dedi boşaltım için değil dedi. Ki gittiklerin Prof ve doçent doktorlardı. Hastane tipi kiralamamı söyledi acil apse yapacaktı göğsüm düzenli sağımda hem süt arttı hem de bir daha mastit olmadım. Sümer AŞ var oradan kiraladım ben keşke ötekini hiç almasaymışım. Ki ben 2 saatte bir alarm kurup sağan biriydim o halde bile memeyi boşaltamıyormuş. Şimdi 3 hatta 4-5 saati buluyor bazen sağmam yine de bişi olmuyor şükür