VerdaY Kızlar merhaba, kızım 14 günlük oldu burnu tıkalı ne yapmam gerekiyor ve çok bağırıyor inliyor gibi sürekli ıııhhh ıhhhh siye ses çıkarıyor ilk bebeğim o yüzden anlam veremiyorum :(
Zeynepsara VerdaY benimde kızım aynı 13 gunluktu mecburen doktora götürdüm serum verdi burnu için birde burun aspiratör kullandim
papatyam-34 VerdaY Burun aspiratörü kullanıyorum bir kaç damla fizyolojik su damlatıyorum bir dakika falan bekliyorum yumuşasın diye sonra da çekiyorum ama bir doktora götürün muayene etsin belki orda da temizler sonra evde siz doktorunuzun önerdiği yöntem ile temizlersiniz
Manolyaaaaaa VerdaY benimde bebeğimin öyleydi serum fizyolojik damlatıp aspiratörle çekiyordum ama o iyi değilmiş diyorlar kılcal damarlara zarar veriyormuş Baska yöntemlerde var enjektör ile sıkma gibi bı doktora sorun o bilgi verir eskiler temizlemezlermis duştan duşa öyle rahatlatırlarmis
Zeynepsara VerdaY VerdaY evet vardı hatta ben sesi kısılmış sandım doktor burnu tıkalı olduğu için öyle olduğunu söyledi sizde bence bir gidin serum veriyorlar o iyi gelmişti 2gun içinde düzeldi
Ymntzol VerdaY o sesler normal biizmde öyle oluyor bazı anlar bende acaba grip mi oldu hastamı oldu diye düşünüyodum hep ama normal miş. Serum uyguluyoruz eşimle ama yine hırıltı geliyor burnundan doktor ciğerleri önemli benim için onlarda temiz Şuan dedi . Burnuda yavaş yavaş düzelir dedi