Ben mi beceremiyorum anlamadım ya bebeğimin uykusu tam düzene giriyor diyorum yine bişey oluyor bozuluyor 2 gündür akşam saat 9,30 da gece uykusuna geçiş yapıyordu dün akşam da 9,30 da uyudu yarım saat sonra kalktı bidaha da uyumadı gece 1,30 a kadar uyutamadık arabayla dışarı çıkardık araba da bile zar zor uyudu gündüzleri de çok zor uyutuyorum bazen çok sinirleniyorum bağırıyorum bebeğime böyle olunca da çok üzülüyorum ama yoruldum artık ya 6 aylık bebeğim dişi de geliyor patlamak üzere beyaz gözüküyor acaba o yüzden mi böyle