01012023 Silikon uç gaz yapıyormu kolik bebrk olmasından çok korkuyorum meme ucumu kabul etmiyor zaten meme ucumda yok birde silikon uçla emzirince emzirme süresi uzuyormu ? Uç olarak wee kullanıyorum en iyi silikon uç önerirmisiniz
Bus_efe_28 01012023 6 aydır kullanıyorum, wee almıştık hastanede ona bir alıştı şuan başka marka silikon uç kabul etmiyor 😆 Bizde gaz problemi olmadı hiç çünkü zaten günde en az 5 kere kakasını yapan bir bebekti ama sizde nasıl olur bilmiyorum
Ela50nur 01012023 ben hiç önermem bir aydır doğum yapmism göğüs ucu çıksın diye taktım bide göğsün yaraydi onun yüzünden yarası hiç geçmedi artı benegimin boğazında süt kaliyodu sürekli biberon gibi içi süt doluyo çocuk birden çekince boğazında kaliyodu en son baktım gogsumu tutmuyo 3 gün uğraştım bıraktım hiç şimdi gogsumu tutmuyo tavsiye etmem
Aybarssmom01 Canım benim bebeğim de 14 günlük göğüs ucum çok yok başından beri wee baby silikon uç kullanıyorum bende 5 dk göğüs ucumu çıkarınca çıkarıp göğsümü tutturuyorum alıyor gazda yapmadı şükür