Mamay 1 ay 6 günlük bebeğim Şırnak ta yasiyoruz çok sıcak oluyo gece gundux sürekli zibinla yatarkende zibinla yatıyor oturma odasında klima çalışıyor. Yatak odasınin kapısını da açıyorum orayada serinlik geliyor biz nasıl terliyorsak onlarda öyle kendiniz nasilsaniz öyle giydirin bebeğinizi benim görüşüm böyle 🥰