Çok merak ediyorum kızlar. Kesin diş çıkartıyoruz. 6 ay 20 gün. Fakat hiç kızarma yok, diğer tüm belirtiler mevcut. Bi görsel yok mu ki acaba ? İlk dişler çıkarken nasıl oluyor? Damakları biraz kızarık gibi ama acaba hep mi öyle ? Bir de dişler çıkmadan bir gün öncesinin belirtileri nedir? Bir gün önce başınıza neler geldi :) Merak ediyorum.