Gzmaldeniz benm oğlumun sadece ismine fazla tepki vermiyo göz teması var harekleri normal ben gülünce oda bana bakıp gülüyor ben araştırdım benm oğlum öyle otizm belirtisi yok sadece televizyon falan izliyo belki o yüzden böyle oluyo diye düşünüyorum o yüzden artk televizyin izletmicem uyanık olduğunda açık birakmicam televizyonu