Sedaekrem Kızlar 15 aylık bebegım var saglıklı bir cıkolata yapmak istiyorum ama bılmıyorum :) bilen yardımcı olabilir ki neyden yapılırsa daha guzel olur
Azyef Sedaekrem ben robota 150 gram fındık bır kaşık kakao bır kaşık kacıboynuzı unu üç dört kaşık kadar tahın bal biraz su ekleyıp bız bız yaptım katı geldi kıvamı suyla açtım az sıvı olsada sonra koyulaşıyor .Yediysenız züberin buna benzer ürünü var aynısı oldu