Merhaba kızlar hastalığı atlatananız oldu mu?
Benimde doğumdan sonra ilk küçük bölgede başladı çatlaklar kaşınıyo sandım ama bugün farkettim ki bir sürü kırmızı kabarcık ve yayılmış.
Tedavisi varmıdır doktora gidipte benim geçti diyen. Yarın bende doktora gidicem ama Bebeğimi emziriyorum vereceği ilaç veya iğneyi olabilir miyim etki eder mi bilmiyorum.
Doğumdan sonra olması gerçekten ilginç ve moral bozucu 😔kaşımaktan kanatıyorum artık. Ve geçmiycekmiş gibi