Merhabalar Biz daha gece beslenmesini kesemedik 4 gecedır uyanıyor sonra uykuya dalmakta zorlanıyor en az 1 bazen 2 saatı buluyor dalması.. dğn gece farkettim ki 2:30 da mamasını yedırıyorum yarım saat sonra uyanmaya baslıyor. Bu sekılde bebegı olup gece beslenmesını kestıgınde kesıntısız uyuyanf bebegı olan varmı acaba uyuyoken beslıyorum alttan dişi çıktı ona yprdum başta am gozuktu dişi