Merhabalar kizim gecen hafta 2 yaşıni doldurdu.Somestr tatilinde evdeyim 15 gün bu süre zarfında bezi biraktirmayi düşünüyorum.Kışın zor olur diyorlar ama evimiz sıcak halilarim makinede yikaniyor zaten hava cok soguk olacakmis disari da cikmayacagiz bana mantikli geldi ama sizce nasil bir fikir? Bir de kızım hazır mi degil mi anlayamiyorum aslinda bir yetişkin gibi konuşuyor nerdeyse ama çişim geldi falan demedi sadece gecen gun tuvalete cis yapalim dedi gittik yapmadi onun dışında sürekli bezimi değiştirelim kaşınıyor diyor rahatsiz olmaya basladi.Ama herkesin söylediği gece kuru kalkma isi bizde yok gece boyu cis yapiyor bezine. Siz olsaniz napardiniz yazi mi beklemeliyim?