Sedaliz ataktır muhtelemen canım biz 3 ay 14 günlükken başladık yarın 4 aylık olucaz 2 haftadır uyku yok desem yeridir bazen gece 15 dakikada bir kalktığı bile oluyo gündüz 20 dakika uyusa şükrediyorum gece biraz daha uzun uyuyor dünden beri daha iyiye gidiyo sanki atak bitiyo gibi inşallah biter bi an önce yoksa ben biticem 😂 rabbim can sağlığı versin sabredicez napalım 🤷🏼♀️