Mamadan mı kaynaklı bilmiyorm cok tıslama olıyor gaz olıyor kakasını günde bikez yapı yor onuda tıs tıs ederek cocuk uyurken bile tıslıyor mamada mı kaynaklı acaba bilemiyorum yaa, gecen biri daha yazms aptlaml mama böyle yapıyor diye, bu sorunuyaşayan varmı cocuk uyucak uyuyamıyor göz kapalı tıs tıs yapıyor arada dalıyor