Asel-53 5 aylık kızım var kabız oldu eczaneden gliserin kansuk fitili aldım versem bişey olur mu acaba yarım mı tam mı vermeliyim hiç bilgim yok yardımcı olur musunuz
deniz-95 Asel-53 bence doktora danışmadan ilerlemeyin. En azından bi sağlık ocağı doktorunuzla görüşün. Eğer illa da kullanmak isterseniz yarısı yeterli.
Ozgeayazmuhammed Asel-53 4 5 aylar genelde aynı problemi yaşıyoruz. Bende kullandım yarısını zeytin yağı az dökerek kullan . Hiçbir sorun olmaz