gllevla aydın ‘ın Didim ilçesinde yaşıyorum. Didim bölgesi turistik bir yer olduğu için eğitim ve sağlık alanında biraz geride sayılır . Bir tane ilköğretim ve lise için kolej mevcut , onun dışında devlet ilköğretim ve liseleri fazlasıyla var. Bir tane devlet hastanesi ve 2 tane özel hastane var ancak özel hastaneler de her bölümün doktoru yok. Ama Aydın merkez de daha iyi Özel hastaneler var Kreş yetirince mevcut , kiralar 2+1 daireler 5.000 tl bazında. Satılık olanlar ise 2+1 daireler 2-3 milyon bandında . Pazar fiyatları ucuz değil, yazın çok canlı kışın sakin , ulaşım çok rahat neredeyse her yere yürüyerek gidilebilir , avm yok denilebilir 😅genelde Alışveriş için izmire gidiyoruz. Aslında yaşanabilecek sakin bir sahil kasabası , yani ben seviyorum.