Tugceee merhaba :) benim oğluşumda sürekli mama ile besleniyordu ve reflüsü olan bir bebek. doktorum erken gecegimizi söylemişti ek gıdaya. 4ay 2 haftalıkken sadece 1-2 tatlı kaşığı ile başladık ek godaya suan 5ay 2 haftalığız geçenki kontrolümüzde püreleri minik kaseler ile verebileceğimizi söyledi yani demem o ki doktorun demeden asla verme. Ben hep doktor kontrolünde verdim çoğu zaman da çok bilmiş teyzelerle ters düştüm :) ve kesinlikle başladığında çorba ile baslamamanı tavsiye ederim her sebzeyi buharda haşlayıp 1-2 tatlı kaşığı deneyerek 3 gün gözlemle. Minik bedenlerine alerji yapıyor mu kabız yapıyor mu öyle daha iyi anlarsın. Uzunca oldu ama yeni ek gıdaya geçtiğim için yazayım dedim :) kolay gelsin şimdiden 🙋🏼♀️