Arkadaşlar 2-3 aydır bebeğimde labial yapışıklık var ama ilerlemiyor da azalmıyor da pişik kremi ile devamlı nemlendiriyorum. Kapanan kısım tam bir bütün gibi oldu bu kısım nasıl eskisi gibi olacak ben anlamıyorum var mı tecrübeli annelerimiz? Bir de ilerleyecek olursa estirol krem kullan demişt doktor ama ilerlemeyince kullanmadım, kullansam o birleşen yer de açılır mı acaba çok kafama takıyorum