Aleyna1_ Merhabalar anneler. Oğlum 3 ay 7 günlük ama üç gündür gece ve gündüz uykuları haram gaz çıkarmasına rağmen asla uyumuyor ıkınıyor gece her saat başı alarm kurulu gibi uyanıyoruz sizce atak mı yoksa başka bir şey mi?
Aleyna1_ Aleyna1_ ya kimse neden cevap vermiyor? Cinsellik olsa kaynana görümce atışması olsa herkes tek tek cevap verir
Zlnmst Aleyna1_ canım 4. Ay atağı için erken sanki biz 3 ay 14 günlükken başladık yarın 4 aylığız ataktayız 4. Ay gümbür gümbür geldi vallahi uykuyu unuttuk sürekli mızmız hep kucakta gezmek istiyo bakalım sabredicez en uzun süren atakmış 35 gün falan sürüyomuş diğer ataklarla alakası yok bu çok fena her gören noldu sana diyo 😂😂😂
MinikPandam_ Aleyna1_ 12. Hafta atağıdır bazen uzun sürebilir ya da bir iki hafta ileri geri atabiliyor.
Mehtapdubara 3 ay 23 gunluguz atak dönemini hafif geçirmiş olabilir miyiz yoksa 4 ay sonrasına da sarkıyor mu?
MinikPandam_ Mehtapdubara kesin bir şey söyleyemem ama doktorumuz bu dönemlerin iniş çıkışlı olabileceğini, ard arda atak dönemlerin olduğunu söyledi muhtemelen bu iki Ataktan birini yaşıyorsunuz ama illa ki geçiyor 🙏🙏🙏