Merhaba arkadasr, bebegim 4. Ayini yeni doldurdu, aldigi kilo min. Un da altinda oldugundan doktor mama takviyesi baslayalim dedi.
Benim sutum yeterli seviyede, bebegim de artik daha guzel emiyor, her seferinde aliyor. Neden az kilo aliyor olabilir? Mamaya baslama konusunds cok karsrsizim, sizde durumlar nedir?
Idrar yolu enfeksiyonu da degilmis bebegim, acaba o yuzden mi diye baktirmistik.