Eşimin cerrah bir arkadaşı var bende eşiyle tanıştım, bu zamana kadar biz kadınlar olarakta çok dışarda görüştük, hep beraber bi kaç kere yemeğede gittik, bu sefer kadın bizi evine davet etti (kadın muhafazakar kapalı çok bilgili çokta hünerli biri maşallah 🧿 eşide dinine düşkün biri eşinin yanında alkol almaz asla, ama eşi olmadan arkadaşlarıyla çıktığında içen biri) ilk defa evlerine gidiyoruz eşim bi şişe viski alalım gidelim dedi, olmaz dedim çünkü kadın gerçekten çok sinir okuyor eşininde içmesine zaten, bende önce biblo alayım dedim sonra kahve fincanı eşimde o ne öyle beş çayınamı gidiyoruz diyor, yani anlayacağınız ne alsam bilemedim yaratıcı fikirlerinize açığım şimdiden teşekkürler 🙏🏼🙏🏼🙏🏼