MH2022 Kızlar internette yazıyor 40.haftaya göre bakılır diye ama benim bebeğim 38+3de doğdu ve kesinlikle doğuma göre atak gecırıyor yada ben mi anlamıyorum çözemedim var mı benle aynı fikirde olan 🤔
[silindi] MH2022 boşver hesaplamayı geldiğinde hemen anlıyorsun 😂 mesela biz 3 ay 10 günlükken 4. Ay atağına girdik 1 haftadır perişanız inş bebeğin hiç girmez
Leylamleyla MH2022 atak bitti diyosun ama.bitmiyorrrrr buna kendini alıştır ve bir onceki atağı ozluyorsun benden söylemesi
RobinScherbatskyy Benim bebeğimde 40+2 de doğdu 40 haftaya göre hesapladığımda ortalama bi 5 gün kadar önce başlıyor huysuzlukları bende anlayamadım🙄
MH2022 Ay ne kadar güzel moraller bunlar su 4.ay atağını sağ Salim atlatırız umarım o kadar tırsıyorum ki😬😬😬