Ay analarım kafayı yemek üzereyim. 2 3 öncesine kadar 10 buçukta gece uykusuna yatırdığım ağlamayı geçtim mızırlanmayan bebeğim 3 haftadır anamı ağlatıyor. Uyku yok, uyuyor ama sürekli bir patıranma halinde daldığı kısımlar çok az. Huysuzluk, ağlama yeni yeni huylarda cabası. Asla ayağımda uyumayan bebek iki gündür ayağımda uyuyor sadece. 3 ay 25 günlüğüz biz erken girdik biraz. Geçer mi biter mi bu atak? Bittiğin de bu uykusuzluklar devam edecek mi? Kafam da deli sorular ve uykusuzluklar..