Tbdenli Kızlar 37 gün oldu doğum yapalı 20 gün devam etti kanamam sonra kesildi bugün sabah kalktığımda tekrar kanamam oldu böyle bişe yaşayan varmı bu arada sezaryen doğum yaptım
Balyanaginannesi Tbdenli 39. Günüm hala devam ediyor akıntım şeffaf renge dönüyor bitti diyorum duş alınca sicak sudan heralde adet ağrısıyla birlikte kanama başlıyor 🙄