önerim belki biraz saçma olacak ama 🙈ben bu şekilde öğrettim, benimde 13 aylık meyve suyunu çok seviyor, ice tea gibi teneke kutulardan içmek istiyor bizim gibi , bir teneke aice tea ye pipet sokun azıcık kendiniz çekip tattırın , artık onu içmek için herşeyi denecek en sonunda bulacak , sizde hüüüüpppp dersiniz 🤗 bende 2-3 aydır uğrasıyorum, birkaç gün önce bu yöntemle yaptı, ve deniyorum hergün içiyor