Umrzng29 çok geçmiş olsun, antibiyotik başlandığında ancak 3.günde ateş düşürücü etkinliğini gösteriyor, o zamana kadar mutlaka ateş düşürücüler ile gitmek gerekiyor, tabi bunu en iyi doktorunuz bilir. Muhtemelen hastalığa bağlı ateş yüksekliği devam ediyordur ama en sağlıklısı dediğiniz gibi doktora göstermek. Acil şifalar diliyorum