Emziren bi anneyim 16 aylık kızım kulak iltihabı oldu,öncesinde eşim grip olmuştu ve artık bana da geçti. Çok zor yutkunuyorum,boğazım iltihap dolu.hicbirsey içemiyorum haliyle ama antibiyotik kullanmak zorundayım yalnızım çocuğum hasta ve eşim ise başlayacak .kızım antibiyotik kullandığı için bende kullansam sorun olur mu acaba?