AlmirBebek huylanıyor olabilir, daha önceden derin kestiyseniz korkuyor olabilir. Şahsen bende ayak baş parmağımdan çok huylanırım kendim kestiğim halde üstelik. Oyunlaştırmaya çalışın, “hadi keselim güzel gözüksün” vb telkinlerde bulunun yada son çare uzunluğundan rahatsız olana kadar bırakın. Benim kızımda kestirmiyor uzayana kadar bırakıyorum kendi gelip kırıldı keser misin diyor