Hanımlar bebeğim ek gıdaya başlamadı gündüz kakasında problem yok kakasını yapabiliyor sorun gece uyanıyor uyumamak İÇİN sürekli ıkınıyor kaka yapmaya çalışıyor yapıyor birdaha ama alıp gezdirirsem sıkıntınyok hemen sesini kesiyor evi izliyor seviniyor sevinç çığlıkları atıyor ama yatağa koyayım yine okunmakta başlıyor