Merhaba
19 aylık oğlum bu aralar korkmaya başladı.Odadan odaya geçıyoruz koşarak sanki bişey olmuş gibi bacagıma sarılıyor.Basıma havlu sarıyorum korkmuş gibi tutup çekiyor. Kabızlık sorunu başladı tuvaletını yapacak koşa koşa bacagıma sarılıp yapıyor , sarılmak istiyor sürekli. Tvyi doğru düzgün açmıyorum birşeyden etkilenmiş desem gün içinde 7-24 beraberiz benden ayrı kaldıgı 5 dksı yok böyle bir durum yaşayan var mu 2 yaş sendorumu olabilir mi ?