Nerede yanlış yapıyorum Allahım. 6 buçuk aydır düzen kuracağım diye sabahın köründe mi kalkmadım, ilgilenmedim mi. Yeri geldi tüm gece uyumadım, gündüz de uykusuz kaldım. Bu gün sabah 09:30da uyandı. 12:00-13:30 ve 16:00-17:30 arası uyudu. 21:00-23:00 arası uyudu ve daha yok. Uyutsam bile en fazla 20 dk. Ne yapacağım ben ya. Gece uyumayınca bütün düzenimiz mahvoluyor tüm emeklerim çöp oluyor