Woman35 Merhaba, doktor önerisiyle belli kurallar dahilinde bir beslenme şekli oluşturmuştum. 16saat açlık (bunun zaten ortalama 8 saati uykuda geçiyor) 8 saat yeme aralığı şeklinde. Akşam 7de yemek işi kesin bitmiş oluyordu sonrasında sadece çay, su, kahve, sade soda gibi şekersiz içecekler tükettim. Kahvaltıyı ise ertesi gün saat 11den önce yapmadım. İlk zamanlar biraz zorlasa da birkaç güne alıştım. Kahvaltıda genellikle 1 yumurta, 1 dilim peynir, söğüş, yeşillikler tükettim. Ekmeği direkt kesmiştim ama yulaf/mısır unu/mercimek unu/nohut unu/fasulye unu gibi glütensiz unlardan pankek veya lavaş yapıp yerdim. Bunları direkt un olarak almak zorunda değilsiniz, akşamdan ıslayıp rondoda çekip ekmek/kurabiye/kek vs de yapılabilir. Rafine şekeri tamamen kestim. Meyveyi ara öğün yaptım. Kahvaltı-ara öğün-akşam yemeği. Alışınca ara öğünü de sonradan kaldırabilirsiniz. Suyu ihmal etmedim 3 lt içtim. Çay kahve sınırlıydı. Max 5 bardak çay ve 1 kahve günde. Çikolata da dahil olmak üzere paketli hiçbir şey yemedim. Kendim evde yaptım. Bir süre bal pekmez de kullanmadım ama sonradan kullanmıştım. Pilav makarna tüketmedim. Pirinç arada sırada yaptım ama. Ben çok katı uyguladım ama açıkçası kaçamak yapmak bana yaramıyor onu gördüm, iki ileri bir geri sayıyorum o şekilde. Böyle kurallara uyunca o kadar hızlı kilo verdim ki ben bile inanamadım. Bel bölgesi acayip inceldi.