Allah bağışlasın hepimizinkini. bizimki de 4 gün sonra 13 aylık olucak. Yürüme çalışmaları var ama daha tam cesaret edemiyor. Dibimden ayrılmıyor. Oyun oynarken bile yanında oturucam. Kalkınca başlıyor. Çit almıştım ben. Onun içinde biraz vakit geçiriyoruz. Biraz kitaplara bakıyoruz. Her gün muhakkak dışarı çıkarmaya çalışıyorum. Tek çocuk. Bizden başkasını görmüyor diye bir oyun ablası geliyor. Ben de o ara işlerimi hallediyorum. Yoksa kahvaltı bile hazırlatmıyor. İlla kucağımda olucak tezgaha yetişemediği için. Ordan da elini sokacak. Buaralar birşey elinden alınınca ağlamalar da başladı. Kolaylaşır dedikçe zorlaşıyor. Allah yardımcımız olsun😂Buarada ben cesaret edemiyorum avm’ye. Hem buaralar salgın fazla diye. Hem de kum var genelde hep. Ağzına kesin atar diye. Sizinki herşeyi ağzına atmayı bıraktı mı?