Talya-merve Kızlar bebeğim 2 ay 22 günlük ayağında şişlik oluştu doktora götürdük idrar testi yaptı bi sıkıntı yok dedi ödem de yokmuş kendiliğinden böyleymiş ama daha önce yoktu böyle bişey, başına gelen var mı https://eksiup.com/p/wb23435495v4
Deletedmom143 Talya-merve instagramda son zamanlarda hep görüyorum bebeklerin bir yerlerinde şişlik. Hepsi de sinek ısırığı felan diyor doktora götürünce birkaç gün gözlemleyin geçmezse başka doktora götürün bence
Yasedem Benim kızımında böyleydi ama sonradan düzeldi ben doktora falan götürmedim ama iki ayağında da olduğu için
Talya-merve Durukumsal ıssırma izide yok ama yine de bilemiyorum doktor bir şey yok dese de endişeliyim ya