Tecrübeli anneler ne olur bana bir yol gösterin.. bebeğim 20 aylık. Gündüz emmelerini kendi kendine bıraktı ama gel gör ki geceleri sürekli uyanıp meme emmeden geri dalmiyor. Bi ay sonra işe başlıycam. Vermemeye çalışıyorum ama hemen ağlamaya başlıyor dayanamayıp veriyorum yine. Ne yapsam bilemedim ya iki yasa kadar sabredeyim belki aklı ermeye başlayınca konuşurum meme yok artık diye belki anlar diye umut ediyorum. Ağlatmadan biraktirmanin yok mu çaresi ya:(?