Bende aynı sorundan muzdaripim ,beni emiyor ama yeterli gelmiyor doktor mamaya başlattı ve onuda iciremyrum yaklaşık iki aydır biberon veryom almıyor ağzını kapatyr açmıyor, kaşıkla denedim aynı, farklı tarifler yapyom kaşıkla yedryom açmıyor ağzını ne biberon a ne kaşığa sadce beni emyo bide emzik,kilosu düşüyor böyle,6bucuk aylık oldu,bende çok bunaldım artık minnacık hiç 6ylik gibi değil çok üzülyom, anne göğsüne benzeyen biberon varmış onu alyomus, komşunun var kızı onu aldı,bnmkine denettrmek istedim,vermedi eşim izin vermez dedi,600tlye almış benimde durumum pek iyi değil,onu alırsa ikinci el olsun alacaktım,bu postu görünce içimi dökmek istedim ☹️ Allah yardımcımz olsun bebegimze biberonu emmeyi nasip etsn