Belizdeniz Gündüz uykuları düzensiz olduğu için gece yat yatıyor. Benim bebeğimde 6 aylık olmak üzere bizim düzenimiz şu şekilde 7 de uyanıyor (erken yatması için erken kalkması önemli) 2 saat oyalıyorum 9 da 1 saat uyuyor sonra 3 saat daha vakit geçiriyoruz 12 gibi öğlen uykusu uyuyor bazen 2 saat bazen 3 saat uyur. Sonra uyandığında 2 saat daha oyalarım ikindi vakti yarım saat falan şekerleme yapar uzun uyumasına izin vermem çünkü ikindi vakti uzun uzursa akşam geç uyuyor. Sonrada saat 8 de uykuya hazırlıyorum(üstünü bezini değiştiriyorum,2 günde birde gece uykusundan önce banyo yaptırıyorum) sonra uyutuyorum. Gecede 2-3 defa uyanır beslenmek için hemen uykuya döner. Bizim düzenimiz bu şekilde. Bazen saatlerde kayma oluyor yarım saat ,bir saat. Ama 3 uyku yaptırıyorum her zaman birde ikindi vakti fazla uyumasına izin vermiyorum. Sizde bu şekilde düzene sokabilirsiniz. Ayrıca da 3 uykuya alıştığı zaman öğlenleri desteksiz uyur 2-3 saat o sürede de kendinize bol bol vakit ayırırsınız. Ben 3 uykuya geçtiğimden beri herşeyim düzene girdi resmen 🥰 Uzun oldu ama umarım yardımcı olmuşumdur.