@“Ygmr11” bende sürekli mastit yaşıyorum. Geçen gün tuttu bir göğüsümü. Zeytinyağlı foğal sabunla koltuk altımdan meme ucuma doğru sıcak duşta masaj yaptım sağdım, masaj yaptım sağdım. Sonra zeytinyağı ile sertleşen yere bastırarak psrmak uçlarımla yine uca doğru masaj yaptım. Sağmaya çalıştım. Tıkanan süt kanalındaki iltahp uca kadar gelmişti en sonunda bebeğime verdim memeyi o emince açıldı. Bebeklerin emme refleski pompadan daha kuvvetlidir. Bol bol emzirin. Doktor göğüs tam boşalmadığı için mastit oluyo dedi. Bebekten sonra memeyi muhakkak sağ dedi. Çok şükür iyi. İnş bir dhaa yaşamam elimden geleni yapıyorum tekrarlamasın diye .