Woman35 Civilden 2,5 tog uyku tulumu almıştım malesef küçük geldi çok az giyebildik ama dışarıda giydirdim kalıplar küçükmüş dışarıda giydirdiğimde bebek arabasının içinde üşümedi ama üstünü de örttüm şimdi lcwadan kuponla büyük beden uyku tulumu aldım aynı şekil 2,5 tog ama bu sene olmaz seneye de Allah nasip eder de giydirirsem evde sevmezse yine dışarıda giydiririem diye düşündüm 🌼🌼