papatya_1125 Adetim 3 ay önce düzene girmişti.ama son adetim çamurumsu siyah gibiydi 3 gün oldum.normalde ilk veya ikinci gün muhakkak çok olur bu sefer ne oldu anlamadım.bilgisi olan yazarsa müteşekkir olurum 😊
Beraninannesii papatya_1125 Bu ay benimde bu şekilde oldu ve 20 gün kadar sürdü hatta ben ilk başta acaba yerleşme kanaması hamilemiyim diyede şüphelendim. Doktora da gittim pekte sonuç alamadım.
papatya_1125 Beraninannesii havalardan mi anlamadım.doktora gideyim dedim ama eşim olmadan zor oluyor bebekle.hastane baya uzak