Kutlu yıldızım, gün ışığım canım oğlum Burak ❣️
2.ay anısına bu yazıyı kaleme alıyorum.
Gün gün büyüyorsun,
Hergun yeni güncelleme geliyor sana,haliyle anne baba olarak bizde payımıza düşeni alıyoruz 🤣
39 günlükken ilk kez döndün ve bu ana tanıklık etmek ne büyük mutluluktu,
Geçen aya göre 700 gram almışsın, olsun ☺️
Ama babacı olman beni biraz üzdü,🤣 nasıl yani,,, tüm hamilelik ağrı sancı babana benzemen icin degildi oglum,sen yanlış anlamışsın 🤣
Ayrıca sen dogduktan sonra babanın da bir çocuktan farkı olmadığına kanaat getirdim bilesin 🤣🤣
Hadi kolik sancıların çabucak bitsin doyasıya eğlenelim ☺️❣️🥰
Annen💌