seymaensar Normal benim kızım da 15 aylık kolik ve aşırı gazlı bebekti. Gaz sorunumuz hala devam ediyor doktorlar 2 yasa kadar bir çocuğun gazlı olduğunu söylüyor. Yani 2 yasa kadar devam edenler varmış. Normal korkulacak birsey yok. Ben gaz damlası maflor kullanıyordum bıraktım. Aquline diye gaz şurubu var onu kullaniyorum. Tavsiye ederim bitkisel.