Cerenaras14 canım doktorum günde beş sefer üç dört çay kaşığı ver demişti emzirme ya da mama sonrası şırınga ile verdim başlarda 3 ml 5 ml altı yedi defa veriyordum çay kaşığı ile dört kaşık verdim şimdi biberonla veriyorum içmek istemiyor ama yine de veriyorum 3,5 aylıkken bezde kan gördüm zannedip doktora gitmiştik testler temiz çıktı susuz kalmış o da kan değilmiş idrardaki bi madde bezle birleşince öyle renk oluyormuş susuz kalınca içmek istemezse de ver mutlaka